۱. اطلاعات کلی

۱.۱. نام طرح تشویقی: Bonus $100 

۱.۲. شرکت کنندگان: اشخاص حقیقی به سن بلاغت رسیده که در مدت فعال بودن طرح تشویقی در FIBO Group حساب بونسی را افتتاح کردند.

۱.۳. شرکت کنندگان در صورت تمایل می توانند با سرمایه خود حساب بونسی را شارژ کنند.

۲. شرایط عضویت.

۲.۱. حساب معاملاتی از نوع МТ۴ Fixed را از طریق ثبت نام در سایت شرکت یا کابینۀ شخصی افتتاح کنید.

۲.۲. در حین ثبت نام گزینۀ “طرح تشویقی” انتخاب کنید.

۲.۳. طرح تشویقی “Bonus $100” را در لیست طرح های بونوسی انتخاب کنید.

۲.۴. پرومو کد بونسی را وارد کنید و بونس را به مبلغ ۱۰۰ دلار دریافت کنید. 

۲.۵. با شارژ حساب حداقل به مبلغ ۲۰۰ دلار از طریق انتقال داخلی  از حساب عامل IB ارائه دهندۀ کد، حساب بونسی را فعال نمایید. ضمنا بونس قابل ضرر است و در اکوئیتی شما دیده می شود.

۳. محدودیت ها.

۳.۱. شارژ حساب بونسی و برداشت وجه از آن صرفاً از طریق هر کدام از حسابهای عامل IB ارائه دهندۀ کد بونسی به شرطی که مشتری عضو گروه آن عامل IB باشد، امکانپذیر است.

۳.۲. برای برداشت بونس مشتری لازم است حداقل ۲۰ لات استاندارد (صد هزار واحد ارز پایه – غیر از کریپتوکارنسی) معامله بسته شده از بابت هر ۱۰۰ دلار واریز شده به حساب بونسی (مبلغ بونسی نیز در نظر گرفته میشود) انجام دهد.

۳.۳. برداشت سرمایه متعلق به مشتری از حساب بونسی هیچ گونه محدودیتی ندارد. اما در صورتی که در زمان اجرای درخواست برداشت وجه (به هر مبلغی) حجم کل معاملات بسته شده در حساب کمتر از ۳ لات استاندارد (صد هزار واحد ارز پایه) از بابت هر ۱۰۰ دلار واریز شده به حساب بونسی (مبلغ بونسی نیز در نظر گرفته میشود) باشد، هنگام اجرای درخواست، مبلغ بونسی به صورت خودکار حذف می شود.

مثال ۱:

– در صورتی که مشتری یک حساب بونس ۱۰۰ دلاری افتتاح کند و با واریز ۲۰۰ دلار آن را فعال نماید، بالانس حساب بونسی ۳۰۰ دلار (شامل ۱۰۰ دلار بونسی و ۲۰۰دلار سرمایه متعلق به مشتری) خواهد بود.

در صورتی که بلافاصله اقدام به برداشت سرمایه متعلق به خود (به هر مبلغی از ۰۱/۰ دلار تا ۲۰۰ دلار کند،) درخواست برداشت وجه اجرا خواهد شد اما همزمان با اجرای درخواست مبلغ ۱۰۰ دلار بونس به طور کامل از حساب حذف می شود.

– برای حذف نشدن بونس از حساب در هنگام برداشت، مشتری می بایست حداقل ۹ لات استاندارد معامله بسته شده روی حساب انجام داده باشد. یعنی پس از ۹ لات معامله بسته شده، در صورتی که مشتری اقدام به برداشت از حساب نماید، مبلغ بونس از حساب حذف نمی شود، همچنین در مثال مذکور در صورتی که ۶۰ لات استاندارد معامله بسته شده روی حساب انجام شده باشد، مشتری می تواند تمام موجودی حساب را (که شامل اصل مبلغ بونوس نیز می شود) برداشت کند.

مثال ۲:

– در صورتی که واریزی مشتری بیش از ۲۰۰ دلار باشد، به ازای هر ۱۰۰ دلار اضافه سه لات به حجم مورد نیاز برای برداشت بدون حذف بونس و ۲۰ لات به حجم مورد نیاز برای برداشت اصل بونس اضافه می شود.

– مثلا اگر مشتری علاوه بر ۱۰۰ دلار بونس، ۳۰۰ دلار حساب را شارژ کند، و بالانس حساب به ۴۰۰ دلار برسد،

در صورتی که بلافاصله اقدام به برداشت سرمایه متعلق به خود (به هر مبلغی از ۰۱/۰ دلار تا ۲۰۰ دلار کند،) درخواست برداشت وجه اجرا خواهد شد اما همزمان با اجرای درخواست مبلغ ۱۰۰ دلار بونس به طور کاملی از حساب حذف می شود.

برای برداشت بدون حذف بونس می بایست ۱۲ لات و برای برداشت اصل بونس می بایست ۸۰ لات معامله بسته شده روی حساب داشته باشد.

۳.۴. شرکت کنندگان فقط یک بار مجاز برای استفاده از این طرح تشویقی هستند.

۳.۵. فقط مشتریان جدید (که برای اولین بار در هر کدام از شرکتهای عضو هلدینگ FIBO Group حساب باز می کنند) مجاز برای شرکت در این طرح تشویقی هستند.

۴. تغییر شرایط طرح تشویقی

۴.۱. شرکت حق دارد در شرایط طرح تشویقی تغییراتی را وارد نماید و هر زمان بدون اطلاع رسانی قبلی طرح تشویقی را لغو نماید. لغو شدن طرح تشویقی شامل مشتریانی که قبلاً ثبت نام کرده اند، نمی باشد.

۴.۲. اطلاعات در مورد ایجاد تغییرات در شرایط طرح تشویقی در سایت شرکت FIBO Group, Ltd در قسمت “طرح های تشویقی موجود” منتشر خواهد شد.

۴.۳. هر گونه سوالی در مورد شرایط طرح تشویقی از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی مشتریان، گفتگوی آنلاین در سایت شرکت، ارسال “پیام شخصی” در کابینه شخصی یا با ایمیل farsi@fibogroup.com مطرح می شود.

۴.۴. در صورت تخلف در شرایط طرح تشویقی و یا در صورت کشف موارد سوءاستفاده از شرایط طرح تشویقی از سوی مشتری، شرکت حق دارد بدون ارائه توضیحات حساب بونسی مشتری را حذف نماید.

 


سوالات مرتبط